Rabu, 19 September 2018

ENGINEER.AI

ENGINEER.AI

ENGINEER.AI ADALAH BLOCKCHAIN ​​& AI-POWERED ECOSYSTEM YANG MEMBUAT SIAPA PUN YANG MENCIPTAKAN PERISIAN SENDIRI.

Misi kita

Pasukan pembangunan Engineer.ai ditubuhkan dan berpengalaman dengan jaringan yang ada dari 26,000 jurutera, 3,200 pelanggan, $ 23 juta dalam pendapatan platform, dan 150 peratus tahun pada pertumbuhan tahun. Berputar ke blockchain dan model yang digerakkan oleh AI akan mengindustrialkan proses kami dan membolehkan kami skala global dan mencapai matlamat utama kami.

Masalah

Proses penghantaran tamat & amanah rosak
Bilangan perniagaan kecil yang mencipta perisian pesanan lebih tinggi daripada sebelumnya. Tetapi pembangunan perisian penyumberan luar hanya mempunyai kadar kejayaan 9%, dengan tiga risiko utama:

Masa dan kos

Kebanyakan pelanggan tidak dapat menerangkan spesifikasi produk mereka. Ini menyebabkan minggu dan bulan untuk menggambarkan apa yang diharapkan dan meningkatkan kos tanpa ketelusan.

Keraguan penghantaran

Pemaju terpaksa bekerja pada spesifikasi yang lemah atau tidak jelas, mengurangkan kebolehan mereka untuk menyampaikan projek, yang membawa kepada risiko rundingan semula dan kadar kegagalan yang tinggi.

Konflik pembayaran

Spesifikasi projek yang tidak jelas menyebabkan pertikaian pembayaran. Vendor bimbang bahawa mereka tidak akan menerima bayaran yang tepat dan pelanggan bimbang bahawa mereka akan meningkatkan kos untuk memenuhi rancangan awal mereka.

Buat pembangunan perisian yang tersedia untuk sesiapa sahaja

AI menghapuskan keperluan untuk perundingan pelanggan, memecahkan konsep menjadi projek berbutir mengikut komponen yang sedia ada dan pakar yang paling sesuai.

Pastikan kos, jadual, dan kualiti

Jaminan kualiti dan penghantaran diuruskan oleh kontrak cerdas yang menghilangkan risiko harga dan pembayaran dan kelewatan pengeluaran.
Hosting, pengurusan, dan kemas kini automatik membolehkan konsep yang lebih pantas untuk membuat jadual dan fungsi lanjutan.

Mencegah kerosakan dan mengekalkan fungsi

Perpustakaan blok bangunan kami menghalang kerja pendua semula ciri sedia ada, menjadikan pembangunan lebih pantas dan lebih ramping.

Menyelaraskan proses pengeluaran

Platform Jurutera

Jurutera AI adalah platform perisian yang dipesan di semua-dalam-satu
AI Assisted Human yang menjalankan platform pemasangan baris dalam talian untuk membina perisian yang dipesan lebih dahulu. Pembina menjalankan rangkaian amanah yang diedarkan yang menguruskan identifikasi, penyampaian keselamatan, IPR, keselamatan, penyelesaian pertikaian dan pembayaran pihak berkepentingan.

Token NAYA

NAYA adalah token ERC-20 yang digunakan dalam rangkaian pembayaran yang diedarkan untuk pelanggan dan penyumbang.

Selamat

Pelanggan membeli kerja dari pasaran penyumbang, sementara masih dijamin untuk berjaya menyelesaikan projek mereka.

Kualiti yang dijamin

NAYA mempertanggungjawabkan projek itu untuk mengesahkan ketepatan kerja dengan satu set QA yang diperoleh dari rangkaian penyumbang.

Pembayaran Yang Ditukarkan

Setiap projek mempunyai kontrak cerdas berkaitan yang bertindak sebagai escrow. Dana dikeluarkan sebagai tonggak.

Token Engineer.ai Sales

Pasukan pembangunan Engineer.ai mapan dan berpengalaman dengan rekod prestasi penghantaran yang terbukti.

Hala Tuju Jurutera AI

Pengurusan projek, pengurusan dan pembayaran yang diagihkan diuruskan oleh platform 3 peringkat kami

Peruntukan Token

Penggunaan Dana

Hala Tuju Jurutera AI

Pra-Penjualan

Semua transaksi yang berkaitan dengan sekuriti AS ditawarkan melalui Tangent Capital Partners, LLC, yang merupakan peniaga broker yang berdaftar dengan SEC dan ahli FINRA dan SIPC. Token Engineer.ai tidak akan ditawarkan atau diberikan kepada pelabur AS dan tidak ada pelabur AS yang boleh mengambil bahagian dalam tawaran ini. Apa-apa maklumat yang terkandung di sini adalah untuk tujuan maklumat sahaja, dan bukan syor atau sokongan. Prestasi masa lalu bukan merupakan petunjuk tentang keputusan masa depan, dan tiada perwakilan atau jaminan, nyata atau tersirat, dibuat mengenai prestasi masa depan.

pasukan

Untuk maklumat lanjut mengenai ENGINEER.AI, lawati pautan ini. 
 ★ Web ★ Twitter ★ Whitepaper ★ Telegram ★ Reddit ★ Facebook ★ ANN ★
Pengarang: AlexSukaRondoz 
Profil Saya
  : https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1555471

Tidak ada komentar:

Posting Komentar